Ziek, verveling en naar de griek

20 september 2015 - Johannesburg, Zuid-Afrika

Sorry, de titels worden er nou niet bepaald beter op. Ik weet het.

Het beschrijft wel goed de afgelopen week. Ben al de hele tijd beetje ziek en slaap niet zo goed. Ik moest ook een aantal keer opblijven om savonds de paarden te checken, of juist heel vroeg opstaan om de grooms op hun vingers te tikken. Het is niet leuk om te doen, maar vreemd genoeg raar ik er toch behoorlijk aan gewend.

Er is een nieuwe instructeur aangenomen, dus ik geef geen lessen meer. Toch wel jammer. Vond het heel leuk en al mijn klanten vinden het heel jammer dat ik weg ga. Ook is Jelli-Bean officieel verkocht, en is Shante terug in de lessen. Er is dus vrijwel niets meer voor me te doen. Vandaar de verveling.

Gister avond ben ik met Dona en Sandro naar Santon geweest. Dona en ik hebben even door de malls gelopen en Sandro ging rugby kijken. Rugby is enorm populair hier en "de Springboks" zijn schijnbaar heel goed. Ik kijk best vaak rugby, vind het wel tof! Daarna zijn we heel chique grieks uit eten geweest. We hadden allemaal "meze's" een soort tapa's. Suuuuper lekker.

Vandaag is het weer mijn gewoonlijke saaie zondag. Morgen ga ik naar het Lion and Rhino park met Sandro, om zijn favoriete dier te bekijken. Het luipaard. Deze is onmogelijk om te vinden in de uitgestrekte wildparken, dus vandaar.

Ik heb niet zoveel te vertellen. Sorry.

Oh ik heb trouwens mijn nieuwe favoriete foto toegevoegd. Mike op Jelli-Bean. Het was zijn eerste keer op een paard in de 25 jaar dat hij met ze gewerkt heeft. Hij straalde, en het maakte mij zo blij.

1. Kees:
    21 september 2015
    HA jong en dame.........
    wij zijn terug uit het hoge noorden en eindelijk de fantastische verhalen lezen, en daarbij de foto,s...... tjonge jonge jonge dat is geen reizen meer maar de wereld ontdekken.......ik wou dat ik met paarden om kon gaan dan kwam ik ook meteen......maar dat lijkt me niet zon goed idee......ha ha. Kan niet wachten om de verhalen life van je te horen, Stella geniet van de laatste tijd.......en we willen ALLES horen en zien.......dikke zoen van Naomi en 2 dikke zoenen van mij....

lekker avondje....
  2. Kees:
    21 september 2015
    Lieve Stella, Ik vind het wél een mooie titel. Ik kan hem zo onder een tekening van me plakken, maakt niet uit welke. Probeer er nog wat van de maken de laatste dagen. Niet te veel vervelen maar mooie foto's maken? schrijven? Zuig alles nog maar diep in je op, straks kan het niet meer. Veel liefs en tot snel. Kees
  3. Berrie:
    23 september 2015
    Nog 9 !!! Bereid je voor, de herfst is begonnen. Het is donker en nat. Maar het houtkacheltje snort. En ik ben lang niet de enige die je mist en je heel graag weer wil zien. Xxxxxxxxx
  4. Pieter Kloos:
    23 september 2015
    Like die foto van Mike en Jbean. Maf dat je zolang met paarden werkt en er dan nog nooit op gereden hebt. Vreemd stukje aarde daar...
    Bijna thuis! top. :)
  5. Corine:
    24 september 2015
    Lief vrouwke, na al die geweldige avonturen zou je ook zomaar verveeld kunnen raken :). Ik verheug me ontzettend op een avondje met jou, hier lekker onder een dekentje op de bank, met een bakje chocolade pepernoten onder handbereik, terwijl jij vertelt en wij genieten. Kannie wachte!
    Geniet geniet geniet nog! Dikke knuf, CSM
  6. Corine:
    24 september 2015
    De foto van Mike op Jelli-Bean is er een om in te lijsten, maar het verhaal erachter nog veel meer. Wat ben je toch een ongelooflijke lieverd.