Tortellini en roadtrips

24 juli 2017 - Johannesburg, Zuid-Afrika

Ben ik weer!

Momenteel zit ik aan een gin tonic bij de open haard. Het ruikt hier naar tortellini en het is heerlijk warm.

inmiddels ben ik na een meer dan geweldige roadtrip weer terug bij de Italiaanse familie. Rik en ik zijn vanuit Johannesburg (links) gaan rijden. Langs de Drakensburg gebergte, coffee bay, een olifanten park, een surf contest meegepakt in Jeffrey's bay, doorgereden naar Wilderness (wat de minst wilde plek so far bleek te zijn) om vervolgens te eindigen in Kaapstad.

De afgelopen dagen zijn hectisch geweest. Rik kwam aan op de AirPort, we huurden een auto, en begonnen aan onze 10 daagse roadtrip.
Eerste stop, de stal waar ik 2 jaar terug werkte.  Even slapen, even verwend worden door Sam, en de volgende ochtend weer door. De 2e stop zou in Drakensberg zijn, ongeveer 5 uur rijden. Samen met ford fiesta Fiona en een drone op de achterbak vertrokken we. Linksrijdend, door een voor ons onbekend land.

Eigenlijk ging alles perfect. Geen beren op de weg voor ons, wel een aantal koeien en geiten. Een aantal dagen later ook aapjes.
De drakensberg was geweldig. We kwamen tijdens schemering aan, en kregen een hutje op de berg toegewezen. Best wel super-de-luxe en sochtends werden we wakker met het meest geweldig  uitzicht.

Jeffrey's bay: Wakker worden, bikini aan, tandenpoetsen, wandelen met je board, wetsuit aan, zand tussen je tenen.

Vandaag deden Rik en ik onze eerste poging tot surfen. Wat vet ! Het was zo leuk!

1. Kees:
    25 juli 2017
    wow.....zand tussen de tenen..........klinkt goed,
    net een half uurtje gespeeld met jouw poezen.......snorrend......ha ha ha klinkt ook goed!
    geniet ze.....houd ons op de hoogte !!!!!!

dikke zoen en een lekker AVONDJUUUUU....
  2. Berrie:
    25 juli 2017
    Klinkt zeer prima Vera allemaal weer. Straks weer rechts rijden.....dat zal nog lastig worden na deze ervaring. Veel plezier liefje, blij met je verhaal ;)
  3. Berrie:
    WoW die fotoos !!!!!!!!!