Drive in & slangen

28 juni 2016 - Enola, Pennsylvania, Verenigde Staten

Ik ben hier nu anderhalve week, het voelt zoveel langer!

Het is heerlijk. Het is warm, leerzaam en leuk.

we zijn afgelopen week naar de drive in geweest, en hebben hier finding dory & captain america, civil war, gezien. Het was zo leuk!  Met z'n 9en in de achterbak van de truck, met popcorn en chocola. Op een gegeven moment was het zo mistig dat we het scherm even niet konden zien. Gelukkig was Dory nog niet gevonden haha.

Elke dag rijd ik Manny, een grote oranje ruin. Hij is heel grappig en lief. Hij volgt me als een hondje de hele stal door en iedereen moet om ons lachen. Ook eet hij graag emmers, tuinslangen en zweepjes.

Over slangen gesproken, die zitten er ook! Ik heb er al een paar gezien. Geen giftige overigens.

Morgen gaan we naar de kermis, en zaterdag gaan we zwemmen met de paarden. Ik dacht dat Griekenland mooi was, maar wauw. Dit is zeker net zo mooi! Enorme bossen met hoge bomen, watertjes en bergen. Open velden ,vogels die opvliegen als je door het hoge gras galoppeert.

Het onweert hier af en toe, wat eigenlijk heel fijn is omdat het hier zo vochtig is. Het is hier 85 Fahrenheit, gemiddeld. Ja zoek zelf maar even uit hoe warm dat is, dat probeer ik ook steeds. Ik verdwaal tussen de Miles, de ft's, de inches en de dimes.

Ik kom er wel.

We gaan misschien een paard ophalen in Kentucky, dus dat betekent: roadtrip! Yay! Ik ben benieuwd maar alles wat nog komen gaat. Ik ga naar een schooting ranch, jawel hoor. Sorry mam. Ik ga in een automaat rijden en naar paarden races, kajakken en laser taggen. Ik ga the 4th of july vieren en naar vuurwerk kijken. We zien het wel!

1. Berrie:
    29 juni 2016
    Hee Stelios, Ik heb zojuist even opgezocht waar Kentucky ligt maar dat is inderdaad een aardig eind weg. Je gaat dat paard toch niet in je eentje ophalen in die automaat he ? :-) Hoop van harte voor je dat de trip door gaat want het lijkt me wel een bijzondere aangelegenheid. Verder hoop ik niet dat je een halve cowboy bent als je weer thuis komt want ik houd niet van cowboys behalve van cowboylaarzen en van Robert Redford in the horse whisperer. Het is waar wat je zegt, en zoals je schrijft....herkenbaar....ik zie het zo voor me...... de drive in movie, een road trip...allemaal zo uit de Amerikaanse film. Fijn verhaal is het weer piepmuis. Luf joe
  2. Pieter Kloos:
    30 juni 2016
    Damn Grrrl, another fine trip! Leest allemaal weer als Stella wonderlijke avonturen, deel zoveel.Overigens dat ding zal shooting range heten, en daar krijg je de ziel van een deel van de Usa te zien. :-)
    Mooi avontuur weer! Houd oe haaks!
  3. Maud:
    1 juli 2016
    Howdy Girl! Dat klinkt top!!!! Wederom groen van jaloezie....... Love U
  4. Mieke:
    6 juli 2016
    .....Roadtrip! Yay! schooting ranch! Yay! automaat rijden, Yay! paarden races, Yay! kajakken, Yay en laser taggen, Yay! 4th of july vieren, Yay! vuurwerk kijken Yay!
    Ik duikel over je ondernemingen Stella, gewéldig om te lezen...enne....ik ben toch écht blij dat je mn dochter niet bent want ik zou er niet goed van kunnen slapen....pffffff.
    Kusje van Mieke