Wandelen met olifanten, Darwin theory en nogmeer pizza.

27 september 2015 - Johannesburg, Zuid-Afrika

Nouja, het lion and rhino park ging niet als gepland haha.

We hadden een uur gereden, bleken ze dicht te zijn op maandagen. We hebben nog een poging gedaan om over het hek te klimmen maar bij nader inzien was dat toch niet zon goed idee tussen de cheeta's en nijlpaarden.

Toen zijn we maar verder gereden naar maropeng! Een museum waarin de darwin theory word uitgelegd en allemaal schedels en oude botten liggen.

Toen we binnenkwamen kwam er een vrouw naar ons toe die: "Welcome Home" zei. Sandro is erg christelijk en vond het allemaal onzin en dat maakte het nog grappiger. We gingen in een bootje door verschillende grotten varen. Het was heel leuk!

Daarna gingen we naar de Hartbeespoort dam, een hele grote dam. In de buurt was een Monkey and Elephant Sanctuary, dus waarom niet even daar langs?

Allemaal aapies die boven je hoofd hoog in de bomen zitten. Aapies die je thee afpakken of het petje van je buurman, aapies die van boormaschienes houden. Het kan allemaal. Zie de foto's !

Toen op naar de Olifanten, yaay! Wandelen met olifantjes, olifantjes voeren, olifantjes aanraken en olifantjes voetjes laten geven. Het is tenslotte wel Afrika !

Even terug naar de paarden. Ik heb weer een paar lessen gehad van Kelly. I almost "saw my ass"(zoals ze dat hier noemen) a few times haha. Ik rijd de eigenwijze schoolponies en het is hilarisch haha.

Ik heb ook ruzide gehad met een groom. Hij was niet tevreden met hoe de baas hem behandelde en toen ik zei dat hij niet alles deed wat hij moet doen, noemade hij me een racist. Dat was even wennen.

Ik had vrij gevraagd voor zondag tm donderdag om nog wat leuke dingen te doen maar achteraf moet ik toch werken. Dus hier zit ik weer! Gelukkig ben ik vrij vanaf morgen!

Naar huis komt nu toch wel heel dichtbij!

1. Lis:
    lieve stella,
    Nog even genieten en dan weer knuffelen met het thuisfront :-)
  2. Mirjam de kort:
    Hey stella,
    Time flys when your having fun.
    Nog even genieten meisje

Liefs mirjam
  3. Berrie:
    27 september 2015
    Inderdaad....heeeel dichtbij. Nu nog een paar dagen waar je van alles voor de laatste keer doet. De laatste keer werken, de laatste keer met 4 honden in je bed slapen (hoop ik ;-)), de laatste keer Jordan uit bed roepen, de laatste keer een maaltijd van Sam, de laatste keer je s'ochtends in je paardrijbroek moeten hijsen. Gek lijkt me dat je dit leven nu toch opeens aan het afsluiten bent. Met het ene afscheid zal je minder moeite hebben dan met het andere. Naar ik begrijp ga je morgen bij Dona en Sandro logeren en donderdag nog afscheid nemen van iedereen......op een bijzondere manier.....Nou Stella geniet er nog maar met volle teugen van. Wij spreken vrijdag om 10 voor half 11 af ok? MMMMMMMMMM, tot dan liefje
  4. Berrie:
    30 september 2015