Wandelingen & uncrustables

6 juli 2016 - Lexington, Kentucky, Verenigde Staten

Het is vandaag 'the 4th of july. Heel America viert feest en steekt vuurwerk af, maar wij, wij niet. Nicole, Emily en ik zitten al vanaf 00:00 in de auto. Het is nu 19:00. We zijn vanuit Enola, Pennsylvania, naar Kentucky gereden. Alleen de heenweg was al 11 uur rijden! We hebben een paard weg gebracht en een nieuw paard opgehaald.
Kentucky is zo rijk! Ze hebben de meeste paarden per kilometer ter wereld! Ongeveer net zoveel paarden als mensen hier.
Nu zitten we bij Cracker Barrel, een soort restaurant. Nog drie uur te gaan en dan zijn we thuis. Van het vuurwerk is niet zoveel te zien. Het regent al de elke dag.

Uiteindelijk zijn om half 12 thuis gekomen.

Ik was afgelopen week samen met Emily gaan wandelen door de bergen, savonds, na werk. Wauw, zo mooi. Foto's bijgevoegd!

Ik heb trouwens iets hilarisch gevonden. Naja, dat vind ik. Uncrustables. Peanutbutter-Jelly om precies te zijn. Het duurde even voordat ik doorhad wat het precies was, triest he? Het is letterlijk een boterham, zonder korstje.
Je kunt deze overal kopen, en als je een boterham met jam besteld, krijg je, jahoor, een uncrustable.
Gadverdamme.

Ik heb de koelkast volgepropt met drie-en-een-halve kilo bananen. Ook heb ik (na lang zoeken) Organic muesli gevonden. In het healthy schap, maar bleek gewoon 20% suiker te zijn. America it is! Dit moet dienen als mijn ontbijt. Het alternatief is een hotdog van de door stalmeisjes vaak bezochte tankstations.

Ik hou er trouwens een nieuwe hobby op na, ik ben alle quarters aan het sparen van alle states ! :)
Ik zit nu op 9, dus ik ben goed op weg. Not.

Dit was het even voor vandaag!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Pieter Kloos:
    11 juli 2016
    gotta love that organic miuuuusly!
    Ik vind de zin "Het alternatief is een hotdog van de door stalmeisjes vaak bezochte tankstations" een geweldige samenvatting van het leven in Pennsylvania.
    like!
  2. Floor Salemans:
    11 juli 2016
    Zo leuk Stellie. Je verhaal is weer lekker hilarisch. Genieet nog even !!
  3. Berrie:
    12 juli 2016