Puppies en tractors

8 juli 2017 - Johannesburg, Zuid-Afrika

DAAR BEN IK WEER !

Johannesburg 2.0!

Nadat ik afgelopen week zowel mijn P als mijn rijbewijs gehaald heb, was het dan weer zover. Hier, voordat ik eigenlijk doorhad dat het al zo snel zou zijn.

Na een flinke reis (bestaand uit Dusseldorf-Madrid ((bijna je overstap missen door een uur vertraging, vervolgens hem wel halen en half buikglijdend de gate in schuift, vervolgens je handbagage in moeten leveren omdat je te laat bent, en dan vervolgens ook nog eens langs een bankbaby gezet worden)) -Johannesburg)

ben ik er dan! Terug in het land wat is blijven rondspoken in mijn hoofd sinds ik er ben weggegaan 2 jaar geleden.

Alle mensen weer zien voelde heel vertrouwd. Er waren zelfs nog een aantal grooms die ik herkende! Heel leuk. Er is weinig veranderd, het is nogsteeds een ongeorganiseerde boel, maar wel heel gezellig. Het is alsof ik nooit ben weggeweest.

Gisteren vonden we een losgebroken hond met 2 puppies, waarvan er een klem is geraakt tussen het stroomdraad waardoor hij in shock was. Ik sliep dus niet alleen de eerste nacht! Weinig geslapen, maar hij leeft nog! :)

Vandaag voor het eerst gereden, voer gedaan zoals van ouds met Mike, leren tractor rijden, tosti gegeten met Sam, fruit gekocht, data voor sam gekocht,

en hem enorm blij gemaakt met mijn oude iPhone, hier ongeveer 40x voor bedankt worden, in de hondenpis gaan staan met blote voeten, na 3 jaar weer in bad geweest (heb ik vast wel ooit over verteld, die anekdote dat mn ouders het bad in een uur dr uit sloopten zonder verbouwplannen?)

morgen weer een chilldag, paar paardjes rijden en eten geven, dan komt Rik maandag, en gaan we een deel van de garden route rijden!

kort verhaaltje, sorry! Ben nog een beetje aan het verwerken :)

1. Ankie Roels:
    9 juli 2017
    Wat leuk Stella ...je bent weer in je droom...veel plezier...enne het woord grooms daar kan ik maar niet aan wennen....
  2. Mieke:
    9 juli 2017
    Hee ondernemend nichtje, je blijft me verbazen en inspireren!
    Heel veel liefs en ik kijk uit naar jouw verslagen.
    xx Mieke
  3. Natas:
    9 juli 2017
    Hey Stella geniet er van. Je hebt er zo enorm hard voor gewerkt!
    Ik ga je verhalen volgen hier.
    Groetjes van ons
  4. Berrie:
    Hee lieve Stelios,
    Wat fijn om van je te horen, en wat ziet het er weer op zijn Stellas uit. Beetje tractor rijden, hondje redden en er mee slapen. Je kan dan wel zojuist je p en je rijbewijs hebben gehaald maar je blijft toch ook altijd nog dat meisje van vroeger van toen je een jaar of 4 was. Je foto's zijn wel beter dan toen, wat een prachtige foto met Mike. Geniet ervan liefje en niet al te hard werken hoor! X en 1001 erbij.
  5. Pieter Kloos:
    9 juli 2017
    Yowza! fijn, kan ik weer een paar hoofdstukken van een spannende roman lezen! Hoppa! Zet 'm op, en geef de tractor van jetje!
  6. Mirjam de kort:
    Hey die stella,
    Wat leuk dat je weer daar bent, Gaat weer een groot avontuur worden denk...
    veel plezier meisje ....dikke knuffel
  7. Kees:
    He Stella,
    Fijn dat je weer veilig daar bent gekomen en dat alles vertrouwd is. Wat een leuke foto met jou. Is dat een squad-tor of iets? Je kunt wel zien dat jij een rijbewijs hebt.
    liefs
  8. Henriette:
    hoi stella
    heel veel plezier daar je hebt het wel verdient na zo hard gewerkt te hebben.
    eniet ervan
    groetjes van ons
  9. Heddy:
    10 juli 2017
    Ha Stella, wat goed dat je na zo'n moeilijk jaar toch alles gehaald hebt, keigoed van je! Ik wens je een hele goede tijd daar, geniet ervan! XHeddy