Laat, zoals altijd.

2 augustus 2015 - Johannesburg, Zuid-Afrika

De titel zegt het al. Sorry! Ik leef nog!

Het was een drukke en vreemde week. Het was het einde van de maand dus iedereen werd uitbetaald. Dit betekende heeeeeel veel papierwerk voor mij. Alles moest in pakketjes en in mapjes en op datum gesorteerd.

De grooms verdienen ongeveer 100 euro per maand. Niemand kan geloven dat je voor dat geld in Nederland misschien 1 dag iemand kan huren.

Zometeen ga ik weer met Soloman naar de fruitman! Ik sta inmiddels bekend als het meisje wat naar de fruitman gaat. Kelly kan niet stoppen met er grapjes over te maken.

Nieuws! Ik ga naar Kaapstad! Het is zeker! Ik ga van 14 augustus tot 18 Augustus naar schijnbaar de prachtigste plek van Zuid-Afrika! Ik ga met een vrouw van stal, Dona, ze is Italiaans. Ze is heel lief. Ze heft me al voorgesteld aan haar hele familie. Zo leuk vind ze me hahah :') . Ik heb er zoveel zin in! Voelt een beetje als een vroeg verjaardagscadeau!

Ik heb post gekregen! Drie weken onderweg geweest, het adres was niet meer te lezen  en de bandensporen stonden er op, maar ik heb hem haha!

Sam is gister naar Zimbabwe vertrokken, met kilo's eten, dekens, een hele grote foto van mij en hemzelf, mijn KLM oortjes voor zijn dochtertje, zijn spaargeld van de afgelopen 11 maanden. Ik ben zo blij voor hem.

Vandaag is het weer mijn saaie zondag. Ik ben al sinds 7 uur de zadelkamer aan het opruimen. Ik kan niet niets doen.

Josh heeft helaas onslag genomen, dus het team instructeurs bestaat nu nog maar uit 3 mensen, Kelly, Tarryn en ikzelf. Het is dus heel druk.

Vorige week zondag was er een wedstrijd. Het was heel leuk! Heb zelf niet gereden, maar iedereen goed kunnen helpen.

Ga later proberen wat meer fotos te uploaden!

Oh trouwens,

Heddy en Leo, heeeeel erg bedankt! Super lief! Echt heel lief!

Odette, mattenklopper kan heel effectief zijn haha! Gelukkig zitten jullie nu lekker op een warm eiland. Veel plezier met zn allen!

Liselotte, heel erg bedankt! Als ik tijd heb en weg mag zal ik dat zeker doen! Super bedankt!

Tantes en ooms, dankjulliewel! super lief!

Pidah, ik maak filmpjes maar uploaden duurt heeeel lang. Misschien prober ik mn moviemaker wel weer eens haha! Komen meer fotos vanmiddag!

Heel veel knuffels voor iedereen. Begin iedereen nu wel te missen.

1. Berrie:
    2 augustus 2015
    He miss universe dank je wel voor je verhaal. Fijn voor je dat je naar kaapstad kan/mag. Wij zitten in de schaduw bij het huis van een oude mevrouw die de camping a la ferme runt. Ze gaf ons haar WiFi code en na een half uurtje puzzelen kunnen we zomaar jouw nieuwe verhaal lezen. Vanochtend zwommen we in het meer hier vlak bij en kwamen we 2 hertjes tegen. Alle regen van gisteren is weer verdampt. Dikke kus piepmuis.
  2. Margriet:
    2 augustus 2015
    Hoi Stella, ik heb je reisblog al meerdere keren gelezen, leuk !
    Ik probeer me voor te stellen hoe het is voor jou. Lijkt me een heel bijzondere ervaring. Zo'n lieve frisse wind als jij bent lijkt me voor de grooms heel fijn.
    Veel liefs van Margriet en ook van Stijn, Rein en Noël. X.
  3. Steven:
    2 augustus 2015
    Geweldig leuke verhalen Stella! Klinkt alsof je niet veel tijd hebt desre leuker dat je naar kaapstad gaat! Liefs van mij, Tessa en ?