Jaja, 17 !

30 augustus 2015 - Johannesburg, Zuid-Afrika

Alweer laat, maar het was nogal druk!

Avond van 27 Augustus.

Ik maakte brownies, maar dit ging niet als verwacht. De oven ging namelijk niet warmer dan 50 graden. En geloof me, brownies in 50 graden bakken is heeeel lastig. Om 11 uur heb ik het opgegeven. 1 mega brownie was af en de andere 2 niet.

28 Augustus.

Ik sta op, kijk op mijn telefoon en ik zie dat ik een berichtje van Tarryn heb. Of ik naar haar huis wil komen. Dus daar ging ik, in mijn pyjama. (alle instreurs wonen op het erf) Ik kom de keuken in en ik zie Joan, mijn bazin, zitten, naast mijn drie brownies. Ze heeft de hele nacht besteed aan mijn brownies. Ze heeft ze gebakken, toen geblendert en toen weer gebakken. Vreemde techniek, maar het heeft geholpen hahaha.

Op naar Tarryn. Ze had allemaal cadeautjes voor me gekocht, zo lief! Opschrijfboekje, podlood, chocola en een boek over springen van wel 2 kilo. Als ik het maar meekrijg...

Ik was zo blij. Ik heb de hele dag alleen maar gelachen.

Dona had een les met mij en ik had besloten dat we op buitenrit gingen. Ik had een tas vol met drinken en brownies meegenomen. Toen we aankwamen op het enorme veld waar we altijd rijden hebben we gepicknikt(?). Heel leuk!

Toen kwam Sandro, Dona's man. Hij gaf me een tas, hij zei; je kunt niet leven van brownies en afhaal. In de tas zaten nootjes, fruit en andere dingen. En een echt afrikaans voetbal shirt! Ik voel me net een kanarie in het felgeel, maar ik vind het zo leuk!

Een meisje die ik een paar keer les heb gegeven was speciaal voor mij naar stal gekomen, voor 5 minuten want ze had haast, maar ze wilde perse komen. Ze gaf me een eeeeeeeenorme lolly en balonnen. Zo lief. Ik heb de hele dag rondgelopen met balonnen in mijn haar en iedereen moest lachen.

Toen heb ik jelly gereden, ging geweldig. En daarna ben ik brownies gaan uitdelen aan de grooms. Ze waren er heel blij mee en binnen 2 minuten was alles op.

Ik heb een foto toegevoegd van 2 minuten nadat ik ze had uitgedeeld.

Omgekleed, en uiteten in Monty Casino. Een enorm nep-italiaans overdekt stadje. Heel cool. We zijn gaan eten bij de Meat Company. Lekker! Daarna zijn we naar het casino gegaan en hebben gegegokt. Nouja. We deden een poging. We hebben in ieder geval gelachen. We hebben met zn 4en, Jordan, Kelly, Tarryn en ik, ongeveer 4 euro opgemaakt haha.

Het was ongeveer 11 uur, en Josh vroeg of Tarryn en ik zin hadden om uit te gaan.

Moeten de volgende dag weer werken, maar oke! We gingen naar Babylon, een gaybar. Josh is enorm gay en heel grappig. Ik heb zo hard gelachen.   Overal mannen die samen dansen en foto's van mannen aan de muur. We hebben de hele avond gedanst.

We waren rond half 4 weer thuis, en ik moest om half zeven weer op. Oeps. Maar het was het zeker waard!

Ik heb foto's toegevoegd !

Iedereen bedankt voor de lieve felicitaties! Leuk dat iedereen (behalve Floor. grapje schatje :') kus. ) aan me gedacht heeft.

x !

1. Berrie:
    30 augustus 2015
    MMMMMMM wat fijn dat je zo'n leuke verjaardag hebt gehad. XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
  2. Mieke:
    30 augustus 2015
    Heee Stella wat fijn om te lezen dat je zo'n fijne verjaardag hebt gehad! Geniet nog lekker na...

17jaar, en dan een verjaardag in Zuid Afrika vieren, geen alledaagse ervaring voor die leeftijd....wat zo'n cadeautje van oma uiteindelijk toch voor een staartje kan hebben en dan natuurlijk ook door jouw bewuste keuze. Je inspireert me met je verhalen! Liefs van Mieke
  3. Pieter Kloos:
    30 augustus 2015
    Dat leest goed!!! Dansen in un geebar in Suid Afrika,damn, some girls have all the luck!
    xxpi
  4. Maud:
    30 augustus 2015
    O bella Stella, je schrijft zo dat ik het me bijna voor me kan zien. Heel hard gelachen om dit verhaal en vooral ook veel opluchting gevoeld na je vorige schrijven. Blij voor jou! XXX
  5. Floor Salemans:
    31 augustus 2015
    Oeeh klinkt goed, fijn dat je zo'n leuke verjaardag hebt gehad. ik schaam me echt diep ja, sorry liefje ♥
    Kusjes terug
  6. Margriet:
    2 september 2015
    Hoi Lieve Stella, Ook wij zijn te laat, maar toch nog van harte gefeliciteerd! Wat ben je in een andere wereld.

Veel liefs van Margriet, Stijn, Rein en Noël. X