Ben ik weer!

11 juli 2015 - Johannesburg, Zuid-Afrika

Het is een rustige zaterdagmiddag, ik heb al drie lessen gegeven en ze gingen best goed! Al is er 1 meisje afgevallen, maar die had niets.

Ik heb weer een nieuw rijpaard erbij, Shante, een jonkie, heel bang. Ik heb vandaag voor het eerst gesprongen met Jelly bean, en het was doodeng. Hij ging zo hard, omdat hij het zo leuk vond haha.

Ik heb nog niet veel meer gezien van Johannesburg dan het einde van de straat, maar morgen ben ik vrij, dus dan ga ik hopelijk wat meer zien.

Ik heb nogsteeds geen fruit gezien. Volgens Sam eten de mensen op dit terrein nooit fruit. Hij moest lachen toen ik zei dat ik van appels hield.

Job, je zou het eten hier zo lekker vinden haha, we eten echt aaaalleeen maar vlees.

Gisteravond heb ik de hele avond films gekeken met Jordan, de dochter van de baas Dit was achteraf niet zo'n goed idee omdat ik weer om 6 uur op moest vanochtend, maar het was leuk! Jordan en ik eten elke avond met zn tweeen, wat leuk is, maar ook een beetje vreemd. Haar moeder, de baas, is nooit thuis.

Ik moet weer gaan, nog 2 paarden te rijden!

1. Brenda Bovers:
    11 juli 2015
    Wat erg dat je je lui voelt. Vreemd ook vast al die andere gebruiken...maar over een tijdje leg je alles naast elkaar en neem je het mooie uit twee werelden mee. Mooie basis. Dat paard klinkt ook spannend...Ik zou er niet eens naar durven kijken. Groeten!
  2. Pieter Kloos:
    13 juli 2015
    mmm,alleen maer vleesch.. Toch inderdaad maar eens proberen een sinaasappel tussendoor te vinden,dan..
    (verder wel een goed idee.. gnoe? wildebeest? impala? croco? fazant?)