Toto's & raki

6 mei 2016 - Kreta, Griekenland

Ik lig nu op mijn bedje onder een neppalmboom op het strand, tijd voor een verhaal.

Gister mocht ik uitslapen. Dat was nodig haha, bijna 13 uur geslapen! Daarna ben ik wat over het strand gaan wandelen en beetje geinternet haha. savonds onweerde het enorm. Toch maar op strandrit gegaan e hebwas prachtig. Geweldige zonsondergang!

Savonds vroeg Sonja of ik moe was: euh nee! Dus daar gingen we, na de strandrit, dus een uur of 11, door de duisternis, naar het dorp! Het was hilarisch. Ik heb Grieks bier geproefd en raki, op de rekening van de barman. Sonja kent iedereen en dat is handig. Toen iedereen weg was ging de deur dicht en het volume van de muziek omhoog en hebben we gedanst. Het was echt heel leuk.

Je hebt hier dansers die bij hotels optreden; animators. Ze kwamen voorbij het café en wilden natuurlijk meedansen. Savonds bracht een vriend van Sonja ons naar huis.

Weinig geslapen, maar leuk was het zeker !

Vandaag is rustig, 5 uur rijden en verder niets! Dus ik ga nog even van de zon genieten. Ik heb een paar foto's geüpload ! X

1. Sandra:
    7 mei 2016
    Ik hoor het al ...vermoeiend zo'n reis .
    Raki zei je ?? Geen ouzo in Griekenland ??
    Have fun !!
  2. Mieke:
    7 mei 2016
    Hee Stella, wat een andere sfeer daar ten opzichte van Zuid Afrika! Volgens mij heb je het weer erg naar je zin. Het lijkt me dat die paardjes snel aan je gewent zijn als je zo lief voor hun bent zoals op die ene foto te zien is..
  3. Berrie:
    7 mei 2016
    Toen we afscheid namen had ik geloof ik nog een dochter die niet van wandelen hield en geen alcohol dronk ;-)
  4. Lis:
    9 mei 2016
    Haha die reactie van jouw moeder!
    Alcohol is harddrugs.
    Dan weet je dat vast. ( ik overweeg een lange brief)
    Voor de rest ben ik apetrots ;)