Strand en wandelen

3 mei 2016 - Kreta, Griekenland

Hallo allemaal,

Ben ik weer!

Wauw,wat een eerste dag. Mijn 2e busreis duurde een uur langer dan verwacht. Dat schijnt heel normaal te zijn hier haha. Kristy kwam me ophalen van het busstation. Kristy is een vrouw die al 18 jaar alleen deze stal runt, ze werkt zo hard!
Gisteravond was het ‘koud’ en ik was moe, maar ben toch mee gegaan op een strandreservaat. Geen spijt van! Wauw wat een mooi land, prachtige stranden,bergen en beekjes.

Er is nog een Zwitsers meisje, Sonja. Ze is 27 en komt hier al jaren. Ze is heel lief en legt me alles uit. Er is geen echt  elektriciteit en alles gaat op zonne-energie. Er is dus 1 punt waar je je telefoon en etc kunt opladen. Warm water is er wel, koud eigenlijk niet. Het water word zo w-arm overdag door de zon dat ik bijna mijn handen verbrand heb toen ik net de kraam opendraaide.
De deur word afgesloten met een steen en er zit een uil op de wc. Om maar niet te spreken over alle worm achtige dingen die overal kruipen. Het is zo stil hier, op de uil na.

Vanochtend om 6:15 opgestaan en 2 uur met kleine meisjes en eigenwijze ponys door bergen en beekjes gelopen. ZO MOOOOI!

Ik heb weer een project pony, Alisha, die ik mag inrijden. Dus daar zal ik veel mee bezig zijn.

Zometeen ga ik met Sonja naar het dorp. Eerst moeten we de berg af lopen voordat we richting dorp komen. Het eerstvolgende huis is zeker 10 minuten lopen. Ik heb een prachtige plek gezien waar ik heen wil. Dat zullen jullie nog wel zien.

Nu zit ik in de zon, voor ons huisje, hondje op mijn schoot en in een korte broek. Het leven is mooi!

1. Thijs:
    3 mei 2016
    Klinkt heerlijk Stella!! geniet er lekker van.
  2. Mieke:
    3 mei 2016
    ....Ja Stella.... "het leven is mooi"!.... Je inspireert me om weer naar Kreta te gaan door je verhaal over je eerste indruk. Ik geloof dat je het weer goed getroffen hebt. Geniet met volle teugen. Liefs Mieke
  3. Berrie:
    3 mei 2016
    Met een hondje op je schoot voor je huisje. Wat een gelukkig gevoel moet je dat geven. Alleen die wormachtige dingen......heten die slangen toevallig? Lijkt me ook zo fijn je overal veilig te voelen en alleen te kunnen reizen. Dat was in Johannesburg wel even anders. Ik ben blij met je mooie verhalen. X berrie
  4. Maud:
    3 mei 2016
    Volgens mij ben je ook verliefd geworden op Griekenland ;-). Heerlijk land is het! Heel veel plezier en geef Alisha maar een knuffel van ons :-).
  5. Tess:
    3 mei 2016
    Aaahhh wat heerlijk dit!! Wat super dat je ook weer een projectje hebt, wauw!
    Ik heb eindelijk de mailinglist-knop gevonden dus ik hoef niet meer elke paar dagen te checken hahaha. Heel veel plezier lieffie <3
  6. Berrie:
    5 mei 2016
    Wat een mooie foto's heb je gemaakt. Dikke kus