Thuis best?

11 juni 2016 - Kreta, Griekenland

Dit was het dan, mijn Kreta-avontuur is afgelopen.

Ik zit nu op het vliegveld, al een aantal uur aan het wachten.
Ik heb (ja corine, zelfstandig) het voor elkaar gekregen om alles in mijn koffers te persen.

Of ik zin heb om naar huis te gaan? Ja, ik denk het wel. Ik heb zin om iedereen weer te zien en in een douche zonder wormen, een bed zonder muggen, een paard vol met stippen en een kamer voor mij alleen.

De afgelopen zijn in sneltreinvaart voorbij gevlogen.

In het begin waren Sonja en ik de enige, vandaag de dag zijn er al 7 meiden!
 Ik heb hard gewerkt,
 6 liter water op een dag gedronken,
 geleefd op zonnebloempitjes,
15 euro fooi gekregen,
alleen nachtelijke wandelingen gemaakt,
 met een uil in de douche gedouched,
 foto’s gemaakt,
een huilend kind gehad omdat ze me niet wilde verlaten,
20 pony’s op een dag opgezadeld,
een paard ingereden,
12 uur op een dag gereden,
Zonder koelkast geleefd
En momenteel,
37 uur zonder slaap.

Want zo gaat het hier. Overdag hard werken en tussendoor strand, savonds gingen we vaak uit. Zo ook gisterenavond. Ik kreeg van kristy een enorme cake met daarop: “THANK YOU STELLA”. Mijn avond kon dus al niet meer stuk. Daarna met alle 7 meiden + Paula  pizza gegeten bij de pizzeria van, hoe kan het ook anders, een Manoli. Een laatste avond is geen goede laatste avond zonder karaoke en Raki, dus daar gingen we. Niet echt mijn ding, die karaoke dan. Grapje.
Titos kwam daarna, Jannis (bareigenaar) stelde ons niet teleur! Heel de nacht gedanst. Om half 6 heeft hij ons naar boven gereden en toen zijn Paula en ik nog met Alisha naar het strand gewandeld. Alishas eerste keer, maar ze was heel braaf. Toen nog met alle meiden naar het strand geweest en daarna kwam Kristy me halen.

Ik zal het missen, maar ik heb ook zin om even thuis te zijn.

dit schreef ik voordat ik het vliegtuig in ging, post het toch maar!

1. Mieke:
    16 juni 2016
    Ha Stella,

Kleren in de wasmachine en dan maar weer opnieuw 't koffer in he!
    Wat heb je het zo te zien en te lezen toch fijn gehad op Kreta.

Geniet nog even van het thuis zijn en dan opnieuw op avontuur in " het beloofde land Amerika"!

Liefs van Mieke